Mõnus ekskursiooni sõpruskohtumine Riiga.

IMG_948613. oktoobril kaunil ja soojal sügishommikul alustasime sõitu Riia suunas. Ilm oli pilvitu ja varsti tõusis õhu 18°C soojakraadini.

Esimene pikem peatus oli meil kl. 11:00 kuurortlinna Jūrmala rannapiirkonnas. Sõime siin maitsva ja soodsate hindaga varase lõunasöögi. Käisime ka Jūrmala linnamuuseumis ja imetlesime tohutu suurt Kilpkonna skulptuur. Selle kuju juurde käib legend – kõik, kes katsevad kuju, saavad õnnelikuks! Meie kõik katsusime nii, et oleme kõik õnnelikud!!!

Siis sõitsime edasi Riia suunas, Daugava jõe ääres tegime huvitava panoraamfoto. Ekskursioon Riias algas Vabaduse samba juurest. Tutvusime Riia vanalinnaga ja õnnestus ära käia televisiooni tornis, kust sai kõrgelt vaadata Riia linnale.

Tänasime Läti Kurtide Liidu Riia regiooni ühingu esinaist Santa Kesenfeldet ja ekskursiooni korraldaja Tartumaa Kurtide Ühingu juhatuse liige Siim Kaunissaare andis talle üle meie kingitused ja Eesti lipu. Läti Kurtide Liidu Riia regiooni ühingu esinaine Santa Kesenfelde kinkis meile Tänukirja hea koostöö eest ja Läti lipu!

Õhtusöök oli Lido restoranis.

Ekskursioon oli väga tore ja meeleolukas! Suured tänud Jūrmalas Diāna Jostale ja Riias giidiks olemise eest Santa Kesenfeldele ning poeg Rūdolfs Kesenfelds’le!

TKÜ juhatus!

Vaadake pildigalerii siit!

NB! Video kestus on 13 minutit.

Vaadake ka meenutuspildid video!